In tegenstelling tot ons eerdere bericht zal er in onze kerk toch de komende 3 zondagen, tot en met 29 maart, GEEN kerkelijke bijeenkomsten zijn.

Voortschrijdend inzicht heeft het moderamen na overleg met de overige leden van de kerkenraad hiertoe doen besluiten. Veel kerken in de regio hebben dit besluit al eerder genomen en zullen eveneens 3 weken dicht zijn.

Hiermee volgen we ook de richtlijn van de classis Zuid Holland noord.

Desgewenst zijn diensten te volgen op NPO2. Morgen om 9.20 uur een korte meditatie door Ds. René de Reuver. Ook via de website van de Hervormde Gemeente in Ter Aar, De Lichtkring en de Adventskerk zijn diensten te volgen.

Voor de gezinnen met kinderen worden er ook online-programma's aangeboden, waaronder door Matthijs Vlaardingerbroek: https://creatiefkinderwerk.nl/component/tags/tag/online-kinderprogramma.

Eventueel is Marina uiteraard wel te benaderen voor pastoraat.

'Gij hebt, o God, dit broze bestaan gewild,
hebt boven ‘t nameloze mij uitgetild,
laat mij dan dankbaar leven, de volle tijd,
geborgen in de bevende zekerheid,