Logo triggrDe Triggr Kunstweken zijn inmiddels een traditie in en om Ter Aar. Deze 4de editie is groter van opzet dan de voorgaande jaren en duurt twee weken lang. Er zijn verschillende onderdelen van kunst die belicht zullen worden op verschillende plekken in het dorp:
– muziek
– plastickunst
– muziek
– beeldende kunst
– wol/katoenkunst
– kunst van basisschooljeugd
– fotokunst
En er is weer wildbreikunst op diverse plaatsen in het dorp!

Iedere expositieplek is open op zijn eigen reguliere openingstijden. Er is een overzichtstentoonstelling in het pand van stichting !Triggr aan de Middelweg 5 in Ter Aar. Dit houdt in dat er van iedere exposant minstens 1 stuk te zien is in het !Triggr gebouw.

De start van de Kunstweken 2019 is op zaterdag 15 juni en eindigt op zaterdag 29 juni. Op de openingsdag zal het - speciaal hiervoor samengestelde - kinderkoor van
basisschool de Fontein gaan zingen.

Aan deze kunstweek zullen wij als Gereformeerde Kerk van Ter Aar ook meedoen. In de kerk zal een foto tentoonstelling zijn en schilderijen van moderne kunst.
Het is de bedoeling dat wij open zijn op:
- zondagmorgen, na de kerkdienst,
- donderdagmorgen van 10.00 t/m 14.00 uur (tijdens de koffieochtend),
- vrijdagmiddag 13.00 t/m 16.00 uur en
- zaterdag van 11.00 t/m 16.00 uur.

Wees welkom!