Afbeeldingsresultaat voor adventskalender deurenDit jaar willen we een levende adventskalender in Ter Aar laten plaatsvinden. Elke dag een ander adres waar (in overleg) ‘s-morgens of ‘s-middags een uurtje de koffie en thee klaar staan, en waar men een praatje kan maken met mensen die misschien wel onbekend zijn. Zodat we als kerk als het ware onze deuren openen voor alle mensen in het dorp. We starten op zondag 2 december met het koffiedrinken in onze eigen kerk.

We zullen via posters in winkels, bij de kerk en via de site aangeven wanneer u bij wie welkom bent.

Er kunnen nog een paar gastadressen bij. Hiermee tonen we wat we als kerk(leden) willen zijn: een open kerk voor het dorp. Geef u op bij Jannie van Schuylenburg, tel. 602647.

Kom gezellig en neem iemand mee!
De Diaconie